سرمربی راه‌آهن می‌گوید به شائبه‌ها مربوط به آشوبی و عبدی توجه نمی‌کند و فکر کردن به آن را اشتباه می‌داند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس درباره این دیدار گفت: در بازی فردا شرایط جدول و انگیزه تیم‌ها برای رسیدن به صدر و نیفتادن مورد توجه است. در این راستا انگیزه بازیکنانی که همیشه می‌خواهند مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال بدرخشند به چشم می‌آید. به هر حال بازیکنان می‌توانند در چهار بازی مقابل پرسپولیس و استقلال دیده شوند ولی ما فردا عبدی و آشوبی را به دلیل محرومیت و کریمی را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم. همچنین پیروز قربانی از آسیب‌دیدگی رهایی پیدا کرده اما آمادگی بازی در این مسابقه سخت را ندارد. میلاد نوری هم بعد از مدت‌ها به تمرینات آمده اما شرایطش مشابه شرایط قربانی است. با این حال امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.
 
او درباره شائبه به وجود آمده درباره محرومیت عبدی و آشوبی اظهار کرد: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم. اعتقاد دارم بازیکن با تمام وجود کار می‌کند و فکر کردن به چنین مسائلی اشتباه است. محروم شدن هم جزئی از بازی است. اگر بازیکنی محروم شود، جانشینانش با انگیزه بیشتر حاضر می‌شوند. ایمان دارم بازیکنانم خوب کار می‌کنند و به آنها اطمینان دارم.
 
سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که شانس چه تیمی را بالاتر برای قهرمانی می‌داند، بیان کرد: من راجع به شانس صحبت نمی‌کنم و معتقدم با توجه به فوتبالی که تیم فولاد ارائه کرده، حق دارد قهرمان شود.
 
او در بخش دیگری از این نشست خبری درباره واگذاری راه‌آهن صحبت کرد و گفت: این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه است ولی در این راستا می‌توانم به تعهد بازیکنانم اشاره کنم که با توجه به شرایط مالی قوی ظاهر شدند. در مجموع همه فوتبالیست‌ها باید در شرایط خوبی که قرار می‌گیرند خوب و جوانمردانه ظاهر شوند و به خواسته جامعه فوتبال احترام بگذارند.
 
ابراهیم‌زاده در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا با توجه به شرایط راه‌آهن پیشنهاد تمدید قرارداد را می‌پذیرد یا نه گفت: باشگاه پیشنهاد تمدید سه ساله به من داده است اما با توجه به شرایط فعلی مشخص نیست در این تیم بمانم.
/2759/